Zwroty i reklamacje

UWAGA! Biżuteria na indywidualne zamówienie (np. zmiana długości biżuterii inna niż standardowa, zmiana kamienia, zamówienia z grawerem), nie podlegają zwrotowi, ani wymianie oraz nie będą wysyłane za pobraniem.

 

ZWROTY

Jeśli zamówiony produkt okazał się nietrafiony, możesz go w łatwy sposób zwrócić. Wystarczy, że skorzystasz z naszej strony zwrotu zakupów, dostępnej pod adresem >>> Be Shine Zwroty <<<

Prawo odstąpienia od umowy

  • Masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny. Pamiętaj jednak, że towar nie może posiadać śladów użytkowania, musi być oryginalnie zapakowany oraz posiadać oryginalne metki.
  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, poinformuj nas o swojej decyzji w terminie 14 dni od dnia, w którym Ty lub osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Ciebie fizycznie otrzymałeś/otrzymała zakupiony towar.
  • Za jednoznaczne oświadczenie uznajemy zarejestrowanie zwrotu na naszej stronie zwrotu zakupów (i taką formę rekomendujemy). Jeśli wolisz, możesz przesłać oświadczenie o odstąpieniu pocztą elektroniczną na adres sklep@beshine.pl lub tradycyjną na adres: Be Shine Aneta Cieślik, Przytulna 12, 42-622 Świerklaniec
  • Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Kupującemu w wypadkach określonych szczegółowo w art. 38 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
  • Nie przyjmujemy paczek wysłanych za pobraniem
  • Koszt odesłania towaru ponosi Kupujący
  • Zwrot towaru z zamówienia, które było realizowane z darmową dostawą, skutkuje utratą prawa do darmowej dostawy, a tym samym pomniejszenie zwrotu środków o koszt dostawy z pierwotnego zamówienia.
  • Nieodebranie przesyłki skutkuje pomniejszeniem zwrotu środków o koszt dostawy oraz koszt zwrotu przesyłki. Dotyczy to również zamówień z darmową dostawą (koszt zgodny z cennikiem dostaw na naszej stronie).

Zwrot pieniędzy

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za towar oraz koszt dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów, wynikających z wybranego sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany w naszym sklepie), w terminie 14 dni, w którym otrzymaliśmy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Zastrzegamy sobie możliwość wstrzymania się ze zwrotem płatności do chwili otrzymania zwracanych towarów lub dostarczenia dowodu ich odesłania. 

Jeśli wybierzesz zwrot za pośrednictwem naszej strony do zwrotu zakupów, dowodem potwierdzającym odesłanie zwracanych towarów będzie status przesyłki zwrotnej, który otrzymamy automatycznie po zgłoszeniu zwrotu. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jak w pierwotnej transakcji, chyba że wyrazisz zgodę na inne rozwiązanie.

Kupujący ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości zwracanych produktów będące wynikiem korzystania z nich w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktów. Zastrzegamy sobie prawo do dochodzenia względem Konsumenta z tego tytułu odszkodowania, w zakresie w jakim zezwalają na to obowiązujące przepisy prawa.

Zwrot towaru

Zwracane przedmioty należy odesłać lub przekazać do naszego sklepu niezwłocznie, a w każdym razie nie później, niż 14 dni od dnia, w którym poinformowałeś nas o odstąpieniu od umowy. Termin uznajemy za zachowany, jeżeli rzecz zostanie odesłana przed upływem terminu 14 dni. Koszt odesłania towaru do naszego sklepu ponosi osoba zwracająca.

Zwracane przedmioty należy odesłać na adres: Be Shine Aneta Cieślik Przytulna 12 42-622 Świerklaniec

Pamiętaj, że produkt personalizowany - grawerowany na indywidualne zamówienie, zmiana długości biżuterii, zmiana kamienia w produktach biżuteryjnych, itp. nie podlegają zwrotowi! 

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Art. 10. 3.

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

1) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą

 

REKLAMACJE

 

Jeśli otrzymany w zamówieniu produkt posiada wadę produkcyjną, masz prawo do złożenia reklamacji do 24 miesięcy od otrzymania zamówienia. Zapakuj reklamowany produkt, dołączając informację o numerze zamówienia i  przyczynie reklamacji.

 

UWAGA!

Reklamacji NIE PODLEGAJĄ:

  • uszkodzenia mechaniczne, takie jak zerwanie łańcuszka, bransoletki, ogniwka, itp.
  • przetarcia biżuterii, odkształcenia i wgniecenia wynikające z użytkowania biżuterii
  • złocenie biżuterii srebrnej i wykonanej ze stali (warstwa złota z czasem naturalnie będzie ulegała przetarciu)
  • ciemnienie biżuterii 

W przypadku reklamacji otrzymanego towaru otrzymany produkt należy wysłać kurierem na adres: 

 

Be Shine Aneta Cieślik

Przytulna 12

42-622 Świerklaniec

adres e-mail: sklep@beshine.pl

 

Nie przyjmujemy paczek za pobraniem.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl