
Do wszystkich zamówień niepersonalizowanych złożonych w naszym sklepie przysługuje darmowy zwrot do paczkomatu InPost
Składanie reklamacji/zwrotu
W celu złożenia reklamacji/zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:
1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji
a. Formularz zwrotu dostępny pod linkiem: FORMULARZ DARMOWEGO ZWROTU DO PACZKOMATU INPOST
b. Formularz reklamacyjny dostępny jest pod linkiem: FORMULARZ REKLAMACYJNY
2. Wyślij formularz zwrotu/reklamacji na adres e-mail: sklep@beshine.pl
3. Jeśli formularz dotyczy zwrotu, oczekuj na wiadomość zwrotną z etykietą nadawczą InPost paczkomaty
4. Jeśli reklamujesz produkt, odeślij go na swój koszt (na adres naszej firmy)
Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami - oryginałem paragonu lub kopią faktury zakupu.
Reklamowany produkt należy wysłać na adres:
F.H. Galeria Prezentów
Mateusz Cieślik
ul. Przytulna 12
42-622 Świerklaniec
Pamiętaj, że produkt personalizowany - grawerowany na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi!
USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Art. 10. 3.
Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą