Zwroty i reklamacje

Do wszystkich zamówień niepersonalizowanych złożonych w naszym sklepie przysługuje darmowy zwrot do paczkomatu InPost

 

Składanie reklamacji/zwrotu

W celu złożenia reklamacji/zwrotu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Wypełnij formularz zwrotu/reklamacji 

a. Formularz zwrotu dostępny pod linkiem: FORMULARZ DARMOWEGO ZWROTU DO PACZKOMATU INPOST

b. Formularz reklamacyjny dostępny jest pod linkiem: FORMULARZ REKLAMACYJNY

2. Wyślij formularz zwrotu/reklamacji na adres e-mail: sklep@beshine.pl

3. Jeśli formularz dotyczy zwrotu, oczekuj na wiadomość zwrotną z etykietą nadawczą InPost paczkomaty

4. Jeśli reklamujesz produkt, odeślij go na swój koszt (na adres naszej firmy)

Składając reklamację prosimy o odesłanie produktu wraz ze wszystkimi jego akcesoriami - oryginałem paragonu lub kopią faktury zakupu.

 

Reklamowany produkt należy wysłać na adres:

F.H. Galeria Prezentów

Mateusz Cieślik

ul. Przytulna 12 

42-622 Świerklaniec

 

Pamiętaj, że produkt personalizowany - grawerowany na indywidualne zamówienie nie podlega zwrotowi! 

USTAWA z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny Art. 10. 3.

Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:

4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
;
Sklep internetowy Shoper.pl